زندگی مخفی اوت لت مال دبی



Katsu animal animal portrait animals art cat character design fur illustration kitty krita در قلب بازار نساجی، فروشگاههای بتهای هندو و فروشگاههای گل همیشه بهار را خواهید دید که از طرفداران قدیمیترین معبد هندو دبی استقبال میکنند. همچنین در این مجموعه سرسرههای مختلف و دو استخر برای موج سواری مصنوعی ساخته شده؛ یکی از سرسرههای این مجموعه، بلندترین و بزرگترین سرسره آبی دنیاست که طرفداران زیادی دارد. دو استخر این تراس با 10 میلیون کاشی معرق طلا و لاجورد تزئین شده است. این مکان دارای مقیاس منحصر به فرد است، با 5 گنبد استادانه و طراحی با الهام از معبد طلایی در امریتسا، نمایی با سنگ مرمر و سنگ کاریهای دست ساز و کاشی کاریهای رنگارنگ داخلی و پنجرههای شیشهای رنگارنگ. درباره معماری و سنگ نمای آن باید گفت که به طور کامل از سنگ سفید در سنت قرون وسطایی فاطمی ساخته شده است، به عبارت دیگر سبک آن به شیوه معماری مساجد مصری است با منارههای دو قلوی بلند که یک گنبد مرکزی بزرگ در قلب آن دو قرار میگیرد. نمای زیبای مسجد جمیرا از اماکن مذهبی دبی در هنگام غروب است که وقتی نورپردازیهای آن روشن میشود، زیبایی واقعی این بنا برجسته میشود. یکی از جذابیت های این پارک گردی این است که در اغلب این پارک ها در هنگام صبح ورزش های صبگاهی، یوگا و …

در پناهگاه حیات وحش راس الخور گونه های مختلف پرندگان نگهداری می شود که افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای به بازدید پرنده ها در زیستگاه طبیعی آنها بروند. مدت زمان استفاده از ماشین ها و موتورهای چهارچرخ 20 الی 30 دقیقه است که شاید به نظرتان مدت کوتاهی باشد، اما این مدت زمان آنقدر هیجان انگیز خواهد بود که آدرنالین شما بالاتر از ممکن برود. این بار اما قصد داریم موزهای را به شما معرفی کنیم که پیشرفت انسان را در آینده نشان میدهد و دید شما را به جهان ۵۰ سال پیش رو باز میکند. فقط ۱۹ درصد اهالی این کشور اصلیت اماراتی دارند و ۲۳ درصد از اعراب دیگر کشورها و ایرانیان و حدود ۵۰ درصد از اهالی جنوب آسیا هستند. فعالیت آبنمای دبی ۱۳:۳۰ تا ۱۴ و از ساعت ۱۸ تا ۲۳ می باشد و افراد می توانند در این ساعات به صورت رایگان به این منطقه بروند. در این زیستگاه تقریبا ۲۷۰ گونه از جانوران زندگی می کند و زمان بازدید از پناهگاه حیات وحش راس الخور از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷ و در روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ می باشد. علاوه بر گیاهان و جانوران بیابانی، اینجا خانه پستانداران، ماهیان و بیش از ۱۷۵ گونه پرنده است. فرار به واحه ها: در واقع واحه ها بیابان های اطراف دبی را با ارائه اطلاعاتی از شترها و درختان نخل بازآفرینی می کند. به نوشته الشرق الاوسط، حدود ۱۰٬۰۰۰ ایرانی در مدارس و دانشگاه های امارات تحصیل میکنند. همچنین رستورانهای ایرانی نیز داخل آن مشغول خدمت رسانی به بازدیدکنندگان هستند تا مردم سایر کشورها با طعم لذیذ آب گوشت و کباب کوبیده بیشتر آشنا شوند و یا اینکه هموطنان عزیز، طعم غذاهای خانه مادری خود را زیر زبانشان بچشند. دارند. برای اقامت در این هتل و رزرو اتاق، می توانید با مراجعه به سایت ایرانگردی و جهانگردی احمدزاده به رزرو اتاق بپردازید و همچنین می توانید بلیط دبی را نیز تهیه کنید.

وجود دارد که افراد می توانند به صورت رایگان به این مراکز خرید مراجعه نماید و از فروشگاه ها و برندهای معتبر جهان دیدن و خرید کنند. این منطقه مکان خوبی برای آشنایی مسافرین با آداب و رسوم شهر دبی می باشد که افراد می توانند با مراجعه به این روستا با سبک زندگی اعراب در گذشته آشنا شوند. امارات متحده عربی (به عربی: الإمارات العربیه المتّحده)، (مخفف انگلیسی: UAE)، کشوری در خاورمیانه در شرق شبه جزیره عربستان، که از جنوب با قطر و عربستان سعودی، از شرق با عمان همسایه است و از شمال با خلیج فارس مرز ساحلی دارد. تهران- الکوثر: امارات متحده عربی (به عربی: الإمارات العربیة المتّحدة)، (مخفف انگلیسی: UAE)، کشوری در خاورمیانه در شرق شبه جزیره عربستان، که از جنوب با قطر و عربستان سعودی، از شرق با عمان همسایه است و از شمال با خلیج فارس مرز ساحلی دارد. شیوا کریشنا ماندیر در دبی تنها معبد در امارات متحده عربی برای هزاران هندو است که در هفت امارت امارات یعنی دبی، ابوظبی، شارجه، عجمان، ام القوین، فجیره و راس الخیمه کار میکنند. تمامی امکانات اتاقهای مختلف هتل که در زمان خرید تور دبی میتوانید خودتان آنها را تعیین نمائید شامل این امکانات هستند ، مثل پرده ها ، چراغها ، و سیستم تهویه هوا تنها به وسیله یک دکمه به کار می افتند ، تمامی راهروها مجهز به دوربینهای مدار بسته ای هستند که مهمانها هم میتوانند ببینند چه کسی پشت در اتاقشان است و همچنین هر اتاق به طور مجزا یک لپ تاپ ، یک پرینتر و یک اسکنر برای مهمانها دارد. تک تک کابین های طراحی شده در چرخ و فلک عین دبی به یک عدد دستگاه ژنراتور تولید کننده برق اضطراری مجهز هستند تا در موقعیت های اظطراری احتمالی بتوان از آن ها استفاده کرد و همین طور به دلیل گرمای هوا در دبی هر کدام از کابین ها علاوه بر دستگاه تهویه هوا یک دستگاه اضافی نیز دارند.

سفر به دبی بدون بازدید از پارک های آبی فوقالعاده دبی که فضایی مفرح و سرگرمکننده را فراهم میکند، کامل نمیشود. خوبی این فروشگاه در دبی این است که اجناس آن به نسبت فروشگاه های دیگر قیمت های بسیار کمتری دارند و شما میتوانید یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را در آن تجربه کنید. در سال های اخیر این منطقه جمعیت خود را از دست داد و به تدریج تبدیل به نمایشگاهی از مراکز فرهنگی شد که جزء جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شوند. بر اساس تفاهمات فرهنگی که میان تورهای گردشگری با بانیان مسجد امام حسین و متولیان شهر دبی انجام شده است، این تنها مسجدی در دبی است که غیر مسلمانان میتوانند از آن بازدید کنند. گشت و گذار در این آکواریوم این فرصت را به شما میدهد که به همراه خانواده خود اوقات خوشی را سپری کنید. این منطقه دارای طراحی شگفت انگیز و خیابان هایی با هنرهای رنگی است که مکانی مناسب برای عکاسی می باشد و گشت و گذار و عکاسی در این منطقه که طرفداران زیادی دارد نیز یکی از تفریحات رایگان دبی محسوب می شود. این مجموعه جاذبه های مختلفی دارد و برخی خیابان های ریورلند یادآور خیابان های قدیمی فرانسه و آمریکا برای مسافرین خواهد بود. این جاذبه منحصر به فرد امکان بازدید گردشگران از بناهای سنتی، فرهنگ و رسوم و ویژگی های کلی کشورهای زیادی را فراهم کرده است.

همچنین آشنایی با فرهنگ این کشورها نیز باعث می شود گردشگران بتوانند به خوبی مقصد بعدی سفر خود را انتخاب کنند. سرمایه گذاری های کلان باعث ایجاد یک شاهکار معماری در شهر دوبی به نام برج خلیفه شد. در شهر دبی در زمان ها و فصل های مختلف، جشنواره ها و فستیوال های مختلفی برگزار می شود که افراد می توانند به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از این جشنواره ها و فستیوال ها دیدن کنند. بعضی از کافه ها تراس هم دارند و می توانید در آن ها نوشیدنی خود را در این بخش ها صرف کنید. هر بخش از دهکده به یک کشور اختصاص داده شده است و به صورت کلی ۳۲ کشور در این دهکده غرفه دارند. لازم به توضیح است که هدف اصلی بازسازی مدرسه الاحمدیه بازسازی آن بهعنوان یک موزه بوده است. این بازار سالیان دراز است که در دبی فعالیت می کند و از عمده فروشی های آن محسوب می شود. روسری های شهر دبی اکثرا بافته شده از ابریشم واقعی و یا قیشر است. شما می توانید موجودات جذاب و عیجیب و غریب زیر آب را از نزدیک تماشا کنید. تونل آکواریوم زاویه ی 270 درجه دارد و برای تجربه برخورد نزدیک با حیوانات زیر آب بسیار جذاب است. این بنا که به سبک شبه فاطمی (مصری) ساخته شده است، از نظر ظاهری، یادآور مساجد بزرگ قاهره است، با یک جفت مناره سر به فلک کشیده، خط سقفی که با گنبدهای مینیاتوری ظریف تراشیده شده و پنجرههایی با تزئینات بسیار زیبا که به صورت استادانه ساخته شدهاند. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به دیدن معماری مساجد می باشید، می توانید به صورت کاملا رایگان از مساجد شهر دبی دیدن نمایید. یکی از تفریحات رایگان و هیجان انگیزی که می توان در دبی از آن بهره مند شد، کویر گردی در کویرهای شگفت انگیز آن می باشد.

برخی از تفریحات در این منطقه به صورت رایگان است و مسافرین می توانند از خدمات رایگان این جزیره بهره مند شود. مسجد ایرانیان دبی به عنوان یکی از اماکن مذهبی دبی، یکی از بزرگترین و جذابترین ساختمانهای این شهر است که ارزش دیدن دارد، حتی اگر شما انسان مذهبی نباشید یا اصلا دینتان اسلام نباشد، باز هم این مسجد ارزش تماشا دارد. بزرگترین مسجد این کشور و هشتمین مسجد بزرگ جهان محسوب میشود که امروزه به یکی از مناطق توریستی امارات تبدیل شده است. ”، 8 مکان توریستی برتر دبی را به تصویر کشیدیم. با توجه به نزدیکی دبی به ایران و قرار گرفتن در خلیج فارس، همواره میزبان گردشگران ایرانی تور دبی است که دارای جاذبه های توریستی بسیاری است؛ از برج های عظیم و بسیار لوکس گرفته تا مراکز خرید و تفریحات آبی و صحرایی. استفاده از سرگرمی ها و خدمات این منطقه رایگان نیست و از هزینه های بالایی برخوردار می باشد، اما بازدید و گشت و گذار در این منطقه کاملا رایگان می باشد و نیازی به پرداخت ورودی نخواهید داشت. قطعا خرید آثار هنری و صنایع دستی هزینه های زیادی به همراه خواهد داشت، اما بازدید از این گالری های هنری کاملا رایگان است و برای ورود به این گالری ها نیازی به پرداخت ورودی و تهیه بلیط نخواهید داشت. این منطقه برای افرادی که دوستدار هنر هستند بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود و این افراد می توانند به صورت کاملا رایگان ساعت ها در این منطقه قدم بزنند و از نقاشی های خیابانی لذت ببرند. لگولند دبی دو بال از جنس تخیل در اختیار کودکان قرار میدهد تا با لگوهای رنگارنگ، سری به دنیای خیال بزنند و رؤیاپردازی کنند. تورها در محیطی صمیمی و دوستانه برگزار میشوند و برنامههای ویژه متناسب با سن کودکان نیز در دسترس است. این تورها توسط مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد (SMCC) اجرا میشود و به بازدیدکنندگان فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیوه زندگی و مذهب اعراب کشور امارات متحده عربی ارائه میدهد.

بزرگترین آکواریوم امارات متحده عربی که در هتل پنج ستاره لوکس آتلانتیس به نام پالم واقع شده است، با موضوع شهر گمشده آتلانتیس طراحی شده است. آکواریوم لاست چمبرز بزرگترین آکواریوم خاورمیانه و آفریقا است و ما را به یاد شهر گمشده آتلانتیس در اعماق دریا میاندازد. در این افسانه شهری گمشده در زیر آب به نام آتلانتیس وجود دارد. در این ساحل همهچیز یافت میشود؛ میتوان در ساحل حمام آفتاب گرفت، تمرین یوگا کرد، با کایتهای دریایی در آب موجسواری کرد، در گرانترین رستورانهای نزدیک ساحل غذا خورد یا والیبال ساحلی در یکی از بهترین نقاط شهر را تجربه کرد. بهترین نکته درباره موقعیت پارک مشرف این است که محلههای دبی اطراف آن برای خانوادهها مناسب است و یکی از بهترین مکانها برای خرید املاک دبی است. لازم به ذکر است برخی از سواحل در اختیار هتل ها و رستوران ها می باشند که برای ورود به آنها باید هزینه ای به عنوان ورودی ساحل پرداخت نمایید، اما بسیاری از ساحل ها رایگان می باشند و می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از ساحل گردی در آنها لذت ببرید. خوشبختانه آن دلفین دوباره به دریا بازگردانده شد اما خاطره ی این اتفاق هنوز در ذهن مردم باقی مانده است. کلیسای سنت مریم به عنوان یکی از اماکن مذهبی دبی، بیش از 50 سال است که به کاتولیکهای منطقه خدمت میکند و آن را به یکی از قدیمیترین کلیساها در میان کلیساهای دیگر دبی تبدیل کرده است. مسجد الزهراء شارجه یکی از قدیمیترین ومهمترین مراکز تجمع شیعیان شارجه به ویژه در ماه محرم است. این بخش از پارک کاملا منحصر به فرد است.

امکانات تفریحی پارک آبی آتلانتیس آکواونچر شامل سرسرههای بزرگ، خلاقانه و هیجانانگیز است. لگولند سرزمین سرسرههای هیجان انگیز ، چرخ و فلک های بزرگ و تابهای جذاب است. در گالری های هنری دبی آثار هنرمندان دبی و دیگر شهرهای اطراف به نمایش گذاشته می شود. منطقه الکرامه از خیابان هایی با نقاشی های هنری و زیبا تشکیل شده است که هنرمندان با نقاشی بر روی دیوار این خیابان ها جلوه ی قدیمی و کهنه ی این منطقه را از بین برده و منطقه ای هنری و زیبا ایجاد کرده اند. دیری نپایید که فضاهای کلیساییشکل این کارخانه، توجه طراحان، گالریداران هنری و گروههای مختلف را به خود جذب کرد، افرادی که میخواستند در مکانی متفاوت و غیر متعارف به نسبت ساختمانهای شیشهای مرسوم در دبی کار کنند.کارخانه سنگ مرمر اولیه از آن پس با ساخت واحدهای بیشتر در حال گسترش است و امروز در این مکان، سینماتک و سازههای هنری متفاوت وجود دارد. غرفهی کشور مصر پس از غرفه هندوستان، بزرگترین غرفه در گلوبال ویلیج دبی است که 100 غرفهدار دارد. قبل از احداث مراکز خرید ابن بطوطه، امارات مال و دبی مال، عنوان بزرگترین مرکز خرید دبی به سیتی سنتر دیره تعلق داشت. برای رسیدن به اوت لت مال دبی اکثر هتل ها سرویس رایگان در نظر گرفته اند.

در شهر دبی پارک های زیبای زیادی وجود دارد که مسافران می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای اوقات فراغت خود را در این پارک ها سپری کنند. در بین ساعات 1 تا 5 بعد از ظهر ممکن است بسیاری از مغازه های این بازار را به خاطر صرف ناهار و استراحت بسته بیابید. اگر سری به بازار پارچه فروشان دبی بزنید می توانید با توجه به سلیقه و قیمت مورد نظر خود پارچه تهیه کنید. اگر بعد از تفریحات زمستانی هَوس یک پتو کنار بخاری؛ هات چاکلت گرم و ذرت بوداده و تماشای فیلم کردید، پیشنهاد می کنیم به سینما ووکس ( سینماهای زنجیره ای در جهان) پیست اسکی دبی بروید. شما میتوانید با خانواده و دوستان خود به ساحل الصفوح بروید و در فضای آزاد و طبیعت دلنشین، لحظاتی خاص و خوشگذرانی داشته باشید. ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) یکی از خلوتترین مکان های دیدنی دبی است. پارک های آبی دبی از مشهورترین پارک های آبی جهان به شمار می روند. مجموعه ی دبی پارک شامل چهار پارک لگولند دبی، بالیوود پارک دبی، ریورلند و موشن گیت می باشد که گشت و گذار در مجموعه ریورلند رایگان است. از دیگر جذابیت این پارک ها می توان به فضای سرسبز، فستیوال ها و مراسم متنوعی که در آنها برگزار می شود، اشاره نمود. در این بازار ها همه چیز از جمله پوشاک، غذا، وسایل دیجیتال و … هتل Four Seasons Resort Dubai در ساحل جمیرا دبی، یک انتخاب محبوب برای صرف غذاست؛ علاوهبر سوئیتهای لوکس و ساحل شنی طلایی، یک رستوران اختصاصی دارد که دارای غذاخوریهای بینظیری از جمله Coya ، میشلین، و Nusr-Et است. این هتل که در سال 1999 افتتاح شده، 280 متر با ساحل خلیج فارس فاصله داشته و با ساحل اختصاصی و سوئیتهای بسیار باشکوه و مجلل خود، گزینه محبوب و رویایی بسیاری از مسافران شهر دبی است.

لازم به ذکر است که اوت لت استور شهر دبی اولین مرکز خرید اوت لت برای مسافران در خاورمیانه می باشد و میزبان بیش از 1200 برند برتر جهانی می باشد . اوت لت استور دبی اولین مرکز خرید اوت لت در خاورمیانه به شمار میآید و میزبان بیش از ۱۲۰۰ برند برتر جهانی است.و مقصدی نهایی گردشگرانی است که بهدنبال تخفیفهای باورنکردنی هستند. از مسایل و مشکلات مهمی که این کشور همواره با آن دست به گریبان بوده، اختلافات مرزی میان شیخ نشینهای هفتگانه از یک طرف، و میان هر یک از آنها با دیگر کشورهای همسایه میباشد که حتی موجب درگیریهای مرزی بنر شیخ نشینها و همسایگان شده است. علاوه بر آن، یک غذاخوری کاملاً مجهز، یک زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال و سالنهایی وجود دارد که توسط مدرسه و همچنین کلیسا اداره میشود. جزیره بلوواترز یکی از جزایر زیبا و باشکوه دبی است که آسمان خراش ها و رستوران های مشهوری در آن قرار دارند. فرورفتگی های مستطیلی با این حال، مانند بسیاری از ساختمانهای زیبای دبی، ظاهر قرون وسطایی فریبنده دارند. ویژگی بارز دیوارهای بیرونی آن، کاشیهای فایانس به رنگ آبی لاجوردی است که با نقوش گل پیچیده و همچنین طاقهایی منحنی شکل با ترکیب رنگهایی مانند قرمز، سبز، زرد و سفید است. اين منطقه پرجنبوجوش بینالمللی مانند یک استراحتگاه ساحلی آفتابی است که هر کسی میتواند به راحتی از هر نقطه در دبی به آن دسترسی داشته باشد، يكى ديگر از جذابيت هاى خاص اين ساحل ، ماشينهاى اسپورتى است كه آنجا خواهيد ديد! این مکان از یک نمازخانه کوچک به یک کلیسای عظیم تبدیل شد و در حال حاضر بیش از 500000 مسیحی برای انجام مراسمات دینی، به آنجا میروند. همچنین یک فروشگاه جالب وجود دارد که اگر مسیحی هستید پس از بازدید از کلیسا میتوانید از آنجا اقلام مذهبی بخرید. پس از بازسازی در سال 1988، محوطه کلیسای کاتولیک سنت مریم در دبی کمی تغییر کرده است.

پارک آبی آتلانتیس دارای 16 کافه و رستوران است که بعد از تجربه تفریحات آبی میتوانید به راحتی با انواع فستفودها، غذاها، نوشیدنیهای خنک و انواع کیکها از خودتان پذیرایی کنید. ریورلند منطقه ای است که می تواند تجربه ی سفر در ۴ زمان مختلف را برای شما به اجاره خودرو در دبی همراه داشته باشد. همچنین، این مکان مذهبی هندو هر دو زیارتگاه شیوا و کریشنا را به طور جداگانه برای ارادتمندان مختلف در خود جای داده است. اگر برای تماشای مسجد جمیرا از اماکن مذهبی دبی رفتید، حتما دوربین حرفهایتان را به همراه ببرید، لوکیشنهای بسیار زیبایی در مسجد برای ثبت پیدا خواهید کرد. به منظور خدمت به باورهای معنوی ساکنان مختلف، اماکن مذهبی در دبی بسیار متعدد هستند، به هر حال دبی شهری است که ۹۰ درصد مردم آن را مهاجران بینالمللی تشکیل میدهند، طبیعی است که اماکن مذهبی مختلفی را در خود جای داده باشد که پذیرای مردم با فرهنگهای مختلف باشد. بعضیها هم میگویند شیعیان این کشور، متعلق به قبیلۀ بحارنه میباشند که ممکن است این قبیله در حدود سیصد سال پیش، با قبول مذهب تشیع از قبایل نعین از قبیلۀ عرب به وجود آمده باشد؛ گر چه بعضیها معتقدند این مردمان، از ساکنان اصلی و بومیان ناحیه هستند که به دست اعراب شکست یافتهاند. الان ما مونده بودیم و پروازی که وجود نداشت!


[ بازدید : 28574 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 20 مهر 1402 ] [ 18:26 ] [ ناشر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]